Utisci / Impressions

Some impressions of the day.

______________________________

Dragi moji, drage moje,

Juče je (čini mi se) na mene značajan utisak ostavila informacija da su jednog čobanina rešili da oglobe zato što nije imao ličnu kartu dok je čuvao ovce na pašnjaku. Malo je čudno da čovek misli (ako je verovati pročitanom tekstu net izdanja jednih dnevnih novina) da mu je nejasno da u svom rodjenom selu treba da nosi ovaj dokument sa sobom (pa i ja nosim lk u gradu u kojem živim, valjda to i drugi rade), ali da baš treba kazniti čoveka što nije uz ovce čuvao i ličnu…pa…zvuči malo za čuđenje… Pretpostavljam i vama.

Juros je utisak ostavilo nešto drugo. Volim muziku, rado slušam radio i kad ustanem druženje sa istim je, prosto, deo rituala. I tako, slušajući jednu radio stanicu u ranim jutarnjim časovima, čuh (meni bar) sjajnu izjavu, nažalost, pokojnog velikog glumca Josifa Tatića (parafraziraću): „Što sam stariji sve kasnije ležem i sve ranije ustajem. Bojim se da ću uskoro samog sebe ujutru sresti na stepenicama“. 

Utisak popodneva ? I on postoji. Da li je istina da se suprotnosti privlače ? Ili nije ? Pokušavam da podmirim neke suprotnosti jer mi se čini da bi se to moglo izvesti. Kako mi neko reče, one bi mogle da predstavljaju „jedinstvo različitosti“. Ali (čuveno ali) nailazim na nedoumice (tu opet dolazimo do intuicije koju pomenuh pre neki dan). „Ogledni kunić“ kao da postaje deo analiziranja, propitivanja, proveravanja, začudjenosti, pomalo i nepoštovanja diskretnosti od strane drugog kraja spoja suprotnosti. I onda se iznova javlja isto pitanje: da li se suprotnosti zaista privlače ili je to samo zabluda ?

Tekst / Written by: Tatjana Milic Babic, 11.10.2013.

Ovaj unos je objavljen pod KOLUMNA / COLUMN i označen sa , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

11 reagovanja na Utisci / Impressions

  1. obične priče kaže:

    U određenim situacijama,intucija mi je bila odbrambeni mehanizam, mada ako su emocije prevagnule,gubila bih bitke.
    🙂

  2. Wojciech kaže:

    Ajd sad budi pametan. 🙂

  3. LaBiLnA kaže:

    Možda se suprotnosti i privlače.. Probaj pa javi 🙂

  4. Povratni ping: Pitam se… | obične priče

  5. Marina Majska kaže:

    … moj utisak je rečenica J. Tatića. Da li to znači starenje ili blizinu smrti… Sad razmišljam…

Ostavite odgovor

