Svima Vama / To all of you

Muzika za Vas / Music for You

Slusam Vangelisa i Vanessu. I jos sam pod utiskom. Muzike i Vas. Svih Vas sa blogova koje citah ovih dana. Vas sa velikim V.

Iznenadjena sam. Zadivljena. Puna postovanja. Jer svi Vi, iako imate razlicite stilove i poruke, sjajno prenosite svoje misli na „elektronski papir“. Otkrivate svoje duse koje ne znam gde su se krile do sada, jer tako malo ih sretoh dok nepopravljivo utopijski „guram“ kroz zivot sa mnogo manje romantike nego sto ih imaju ovi redovi.

Mozda bas ovako i treba da bude. Vi i ja u nasem malom – velikom virtuelnom svetu. Dovoljno velikom da u njemu mogu da borave i dovoljno malom da se u tom svetu sretnu, a ne izgube, duse nekih virtuelnih Sara, Duda, Mira, Violeta… I svih ostalih koje ne pomenuh ovom prilikom, a koje cu tek sresti…

Danas ste Vi moja inspiracija….

Napisano: 23.09.2011. Autor: Tatjana M.B.

I am listening to Vangelis and Vanessa. I’m still impressed. Because of music and You.  All of You dear bloggers. You with a big Y.

I am surprised. Impressed. Respectfull. You have different styles and messages, but You have great transferring of your thoughts to „electronic paper“.

You show me your souls that have been hidden somewhere. So few of them I met while irreparably utopian „pushing“ through a life with less romantic than these lines have.

Perhaps is just as it should be. You and me in our small – large virtual world. Large enough for all of us, end sufficiently small that does not allow the loss of some virtual Sara, Duda, Mira, Violeta … And all the others that I will get to know …

Today, You are my inspiration… 

Written by Tatjana M.B. on 23 Septembar 2011.

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

18 reagovanja na Svima Vama / To all of you

  1. agroekonomija kaže:

    Tanja, ovo je divnooo! Pisala si iz duše.

    • tatjanamb kaže:

      Hvala :D. Jeste, poteklo je iz duse, a pod utiskom vidjenog i procitanog. Najbolji tekstovi iz mene izadju kad ih emocije podrze. Ovaj put to su bile emocije izazvane tekstovima svih vas koje sam upoznala zadnjih nedelja. I zato, hvala vam na inspiraciji <3.

      P.S ❤ = pisana skracenica za srce.

  2. agroekonomija kaže:

    Mogu li ovaj post preneti na moj blog u kategoriju „članci blogera“? Mnogo mi se dopada.

    • tatjanamb kaže:

      Mozes, naravno. Jedina molba je da me potpises ispod teksta i stavis link ka originalu. Bicu vise nego zadovoljna, a nadam se i Ti :D.

  3. nenad77 kaže:

    Pa dobar dan Tatjana, nadam se da nisam zakasnio na otvaranje ovog virtuelnog mesta?
    Dobrodošla u naš virtuelni svet blogovanja.Pozdrav od Nenada i čitamo se 😀

    • tatjanamb kaže:

      Dragi Nenade,

      Dobro mi dosao i jos bolje Te nasla :D. Nikad nije kasno da pronadjemo nesto valjano, a cini mi se da svi koje do sad sretoh spadaju bas u tu, sve teze prepoznatljivu kategoriju koja vredi :OK:.

  4. dudaelixir kaže:

    Ne znam kako nisam ostavila komentar a bila sam ovde, pre nego kod Agroekonomije! Očigledno nisam kliknula na PREDAJ KOMENTAR.
    Hvala ti na predivnoj muzici, predivnim fotkama, kao i lepim rečima, upućenim nama, tvojim prijateljima, blogerima! 🙂

  5. tatjanamb kaže:

    @ Agroekonomija, @Dudaelixir, @Nenad77, @TamoiOvde – hvala na poseti. Zaista mi je drago da Vam se tekst dopao. Samo je potekao iz mene jer je imao i dobar razlog – sve vas :D. Srecna sam sto postojite, bolje receno – srecna sam sto postojimo :OK:.

  6. tatjanamb kaže:

    @TamoiOvde – Ako zelite da posetim i Vas blog, ostavite mi ovde link istog. Sve najbolje :D.

    P.S. Upravo sam pronasla Vas blog pa cemo se sretati i tamo :OK:.

  7. Violeta kaže:

    Divno je što smo pronašli jedni druge i što smo inspiracija jedni drugima. 🙂
    Hvala na divnoj muzici. I kompozitor i izvođač su nezamenljivi. 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Cesto pronalazimo ono sto valja tamo gde se najmanje nadamo i u momentima kad to ni ne ocekujemo. Treba strpljenja, borbe, nade… ali ima i to svojih drazi :). I hvala Bogu ili kome god treba biti zahvalan (i sebi samima, svakako) da sve ima svoje razloge, svoje mesto i trenutak, a da traganja, ipak, nisu uzaludna :OK:..

  8. tatjanamb kaže:

    @ Labilna – hvala na poseti :D. Vidimo se i na Tvom blogu. Recenica koju si postavila na gravatar – „sta reci, a ne zaplakati…“ – i meni je jedna od drazih i upotrebljavanih kad god je pravi momenat :D.

  9. brankica kaže:

    Super. Pozdrav.
    dr.

  10. tatjanamb kaže:

    @ Gamche – Drago je da Ti se dopada :D. Vidimo se i na Tvom blogu :OK:.

  11. Charolija kaže:

    Pozdrav Tanja. Ti i Nenad kao da ste se dogovarali da napišete slične postove. 😀 Nisam do sada svraćala kod tebe, ali eto sada imaš još jednog redovnog čitaoca. 😀

    • tatjanamb kaže:

      Pozdrav @ Charolija :D. Dobro mi dosla :D. To sto si napisala u ovom komentaru, na slican nacin i ja sam napisala ispod Nenadovog teksta jer sam pomislila isto sto i Ti :D. Kao da smo se telepatski dogovorali :D.

Ostavite odgovor

