Tribina „Nasilje nad zivotinjama“ / The forum „Violence on animals“

Danas, 27.09.2011 u 19h, u Domu Omladine (Beograd) bice odrzana tribina „Nasilje nad zivotinjama“ u organizaciji udruzenja Ljudi za Zivotinje.

Vise informacija o danasnjem skupu i temama potrazite ovde.

Today, on 27 Septembar 2011 at 7 pm in Dom Omladine (Belgrade, Serbia) you can participate in discussion „Violence on animals“ , organized by People for Animals Association.

For more information about discussion look here.

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

5 reagovanja na Tribina „Nasilje nad zivotinjama“ / The forum „Violence on animals“

  1. nenad77 kaže:

    Samo da se javinem Tanji onako brzinski, sa posla, dok čekam da li će mi šef dati drugu turu da vozim,lil sam svoje završio danas i pičim kući. 😉 😀

    • tatjanamb kaže:

      Pozdrav Nesko :D. Ne znam da li te tako neko zove, ali ako si gledao film „Secerna vodica“ ili ti zucker wasser (Svetislav Goncic, Sonja Savic) setices se da je taj nadimak odatle :D.

      Ako vozis – sretan ti put i sto brze i bolje da se vratis kuci. Ako ne vozis, uzivaj s porodicom ili u necem drugom sto volis :D.

  2. agroekonomija kaže:

    Nasilje nad bespomoćnim životinjma je stvarno za svaku osudu, ali i rigoroznu kaznu. Na sve načine treba ih zaštititi.

    • tatjanamb kaže:

      I ja sam za isto, znam da bar deo ljudi misli slicno kao mi, ali nisam sigurna da ih je dovoljno. Ako uspem da napravim neku fotografiju skupa, eventualno nesto zabelezim (posto imam nameru da odem), postavicu na blog, za one koje interesuje.

      Danas sam pretrazujuci net da bih nasla odgovarajucu sliku za gornju vest naisla na zvanicnu info u kojoj je dvoje dece starosti od oko 8-10 g maltretiralo mace mladje od 3 meseca, bukvalno do smrti (Beograd, Tasmajdanski park). Devojcica je bacala na mace povece kamenje dok je ovo kukalo (pa i ja bih da me neko kamenuje). Devojka koja je pokusala da pomogne odvela je povredjeno mace do veterinara, ali su povrede bile takve da je morala da plati eutanaziju. Bilo mi je tesko i zao sto sam uopste procitala takvu informaciju, a sa druge strane, ako se o tome ne pise, ne cita…mislicemo da su ljudi bolji nego sto jesu, a zivotinje gore nego sto su.

  3. tatjanamb kaže:

    Bila sam juce na skupu. Moj utisak istog je vrlo pozitivan. Trenutno sredjujem utiske, tekst, fotografije i vrlo brzo ce sve pomenuto biti postavljeno na blog.

Ostavite odgovor

