LIKOVNA RADIONICA / ART WORKSHOP

Dragi svi,

Stvarno nisam ovo očekivao. A tek Vi…. Sigurno još manje. Jeste, majka mi je uvek govorila da imam talenta i da bi trebao da ga negujem, jednoga dana pokažem svetu, ali … ko je mislio da će ovakvo nešto uopšte biti moguće.

Da, da … Hvalili su me i drugari, pa moji najbliži, znate na koje mislim: braća, sestre, prijatelji…. I stvarno sam se trudio i razvijao talenat. Ne zato da bi sad o meni novine pisale, stvarno ne. Baš volim svoj hobi i našu malu likovnu radionicu u kojoj se skupi  mnogo drugara i onda slikamo,  pa slikamo  … sve dok ne dodju ona bića koja vode računa o nama talentovanima i kažu da je radionica gotova, da moramo da jedemo, spavamo, da se igramo, premeštaju nas zbog nekih čišćenja i tako to…

Ponekad nas i drugi prekidaju. Liče na ove prethodne što ih pomenuh ali oni su ipak iz neke druge priče. Vole malo i da nas zamajavaju u radu nutkajući nam svašta da jedemo, pijemo, dovikujući nam da prekinemo svoj rad i da im pridjemo bliže, da nas bolje vide. Mada, ne znam šta im je, iskreno… Valjda im je krivo što oni nemaju talenta da prave ovako lepa umetnička dela kao moji drugari i ja, već bi samo nešto da ruše, komplikuju živote i sebi i drugima… Čudna neka bića, ja da Vam kažem. Baš čudna.

Ali da se mi vratimo slikarskom talentu mojih drugara i mom. Znate, nisam mogao da verujem…  Svi naši radovi su završili na izložbi ! Toliko smo se oduševili, mislim na nas, autore slika, da je brujao Centar u kojem živimo. Niste čitali o tome ? Ma ne mogu da verujem …. Pa pisalo je i u novinama, mislim baš tokom ovog meseca. Našu izložbu slika nazivaju „možda i najneobičnijom“ do sada.

Gde je izložba ?!? Pitate gde su nam izloženi radovi ?!? Bože mili pa gde Vi živite kad ne znate za našu izložbu… No, dobro, nema veze. I mi ovako talentovani za slikanje (što je potvrđeno) ne znamo sve već naučimo svakoga dana po nešto. E, pa da Vas svečano obavestim:  slike su izložene u Grantovom zoološkom muzeju na Univerzitetskom koledžu u Londonu.  Za mene i slične meni, kažu, da verno umemo da prikažemo drveće i cveće, dok su moji drugari majmuni kao rođeni za apstraktno slikarstvo.

Jao, što sam nepristojan… Izvin’te molim Vas… Pa nisam se ni predstavio…. Ja sam slonče Mita, jedan od autora izložbe koju Vam pomenuh, ali nisam jedini. Učestvovali su i slonica Mara, slon Vasa, majmun Đoka, Maza šimpanza i mnogi drugi.

Eto… Ako Vam se ukaže prilika, obavezno pogledajte naše radove. Biće nam zadovoljstvo. A ako nešto i naučite gledajući u ono što smo kreirali, možda i preostane dovoljno „materijala“ za buduće slikarske radove i Vaše i naše.

E, odoh sad… Mama me zove, a i dolaze opet ova bića koja nas čuvaju da prekinu našu radionicu. Valjda je sad vreme za spavanjac.

Puno pozdrava od slončeta Mite i njegove družine.

Autor / Author teksta: Tatjana Milic Babic

Napomena: Kao povod za pisanje ovog teksta poslužila je vest jednih dnevnih novina o izložbi slika čiji su autori životinje (osnovni podaci o izložbi dati u tekstu iznad).

Ovaj unos je objavljen pod Некатегоризовано i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

16 reagovanja na LIKOVNA RADIONICA / ART WORKSHOP

  1. Dragana kaže:

    Zanimljivo!

    • tatjanamb kaže:

      I meni je vest bila vrlo interesantna kad sam je procitala, a onda sam dobila ideju da je pretvorim u kratku pricu (ili kako bi smo vec ovaj tekst nazvali) i interesantniju formu od obicne informacije.

      • Dragana kaže:

        Da, inspiracija je svuda oko nas!

      • tatjanamb kaže:

        Bas tako. X puta kažem sebi – zapisi „luda“ glavo tu ideju kao crticu u rokovniku, kao podsetnik za naredni tekst. Al’ cesto to ne uradim, a ideja, hvala Bogu – ima (k’o što kažeš) i ako ih ne zapišem, često zaboravim. Ovu, ipak zapisah 😀

  2. agroekonomija kaže:

    Interesantna vest i Tvoj post.

  3. Marko - Buki blog kaže:

    sjajno 🙂 u pocetku nisam skontao , a kad sam procitao drugi put , leglo je bas kako treba 🙂
    Bravo!!

    • tatjanamb kaže:

      :D.
      Poenta (izmedju ostalog) i jeste bila da se odmah ne „po’vataju“ konci price, vec da pri samom dnu teksta citalac shvati da se zaista radi o izlozbi „ispricanoj“ iz ugla jednog od „umetnika“ :D.

      • Marko - Buki blog kaže:

        Uspelo ti je 🙂

      • tatjanamb kaže:

        E bas mi je drago, s obzirom da je ovo prvi put da nekoj vesti pridjem na ovaj nacin i to javno iznesem. Ovo je veliki kompliment za mene. Hvala :D.

    • tatjanamb kaže:

      Drago mi je da ti se dopalo i da si shvatio o ceme se radi (u sta nisam ni sumnjala :OK:) :D.

  4. Polihimnija kaže:

    Vest sam negde videla, ali ovu izjavu nisam 😀 Priča je mLoooogo slatka.
    Pokušavam da zamislim veselu družinu kako „mala“, a posebno bucmastog
    naratora. 😀 Super!!!

  5. tatjanamb kaže:

    Pozdrav svima, a posebno @ Sasi kao novom posetiocu bloga :D.

Ostavite odgovor

