Povratak sa tribinom / Back with a debate

Toliko dugo me nije bilo na milom em dragom mi blogu da sam samu sebe zaboravila. Kako li su me tek drugi zaboravili, teško mi je za dočarati… :(. Al’ šta je, tu je :D.

Elem, krajnje je vreme bilo da se „Lesi vrati kući“ ili da otpeva onu dalmatinsku „Vratija se Šime“ i da krene dalje. Pa, dokle stigne i gde stigne. A negde svakako hoće jer, tako to ide.

Posle ove pauze počeću sa jednom“gorućom“ vešću. Kažem „gorućom“ jer je bitna za svakoga ko se služi zdravom logikom (a još nas ima) i dešava se danas, pa nema svrhe da sutra obaveštavam za nešto „od juče“ :D.

Danas se u Domu Omladine Beograda (19 h) održava tribina „Trovanje pasa – opasnost i za ljude“. Planiram da odem jer je tema bitna za sve nas: (ne)ljubitelje životinja, decu, roditelje, bake, deke… Koriščenje otrova u ovakve svrhe svakoga od nas može koštati života. Da ne govorim o krajnje nehumanog odnosu prema drugim živim bićima, u ovom slučaju psima i mačkama.

Više o večerašnjoj tribini možete pročitati na sledećem linku .

__________________________

Tribune „Poisoning of dogs – a danger to humans“, today at Dom Omladine Beograda, 7 pm, 22 Makedonska Street, Belgrade.  I will try to come because this is very important topic for all of us. For animal lovers, people who don’t like them, children, parents, grandmothers, grandfathers … Poisoning animals is not humane and correctly, and each of us can be a victim of consequences. 
______________________________

Tekst / Written by: Tatjana Milić Babić
Ovaj unos je objavljen pod SVET ŽIVOTINJA / ANIMAL'S WORLD, VESTI / NEWS i označen sa , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

10 reagovanja na Povratak sa tribinom / Back with a debate

    • tatjanamb kaže:

      Draga Agro, ako budete imali vremena potrazite me. Bicu verovatno najvisa :D, u crnoj duzoj jakni, crno-beli kacket, teget farmerice, rolka i svetlo plavi dzemper. Tamnije smedje-crvenkasta kosa, blago kovrdzava. Eto, valjda je dovoljno. Bice mi drago da se upoznamo :D.

  1. Često sam se pitala gde ste i šta Vas toliko zaokuplja da blog mora da „spava“. Drago mi je da ste sada ovde. Pozdrav!

    • tatjanamb kaže:

      I ja sam se isto pitala, bez sale :D. Eto, sad sam ponovo ovde i nadam se da vise nece biti duzih prekida. Drago mi je da vas cujem :OK: :D.

  2. Wojciech kaže:

    Tatjano, sedi si dom i kucaj si na blog.
    Dugo te nema mori. 🙂

  3. Rada72 kaže:

    Добродошла у блог свет..драго ми је што си поново овде,.

  4. tanjatg kaže:

    Bitno da ti nisi zaboravila sebe. Mi tebe zaboravili nismo. Mada, malo, malo pa zvirnem dal ima nešto novo. Ćutiš! No dobro. Nadam se da si ok. O pomenutoj tribini sam videla juče nešto na twiteru. Dobro je da se tako nešto organizuje.

Ostavite odgovor

