Divan dan / Beautiful day

Just one more day to enjoy.

______________________________

Kakav divan dan… Da, košava je tu, ali to i nije tako loše, bar ne u najtoplijem delu dana. Pročistiće makar malo pluća Beograda. Priznajem, kada se probudim u svitanje, otvorim prozore, osetim hladnoću i vetar na još ne dovoljno probuđenom telu nije baš da se oduševim. Te mrak, te hladno, pa još i duva, a toliko toga čeka da se uradi na samom početku dana, glava da te zaboli. Ali, čuveno ali, onda se usmerim na pozitivno razmišljanje o tome kako će pogled na novi dan izgledati potpuno drugačije nakon par sati. Onda, kada se lepo razbudim i zakoračim u jutro „naoružana“ osmehom i dobrim vibracijama. Kad bolje razmislim, možda je to i teži deo dnevne rutine od vremenskih (ne)prilika: biti nasmejan i pozitivan u današnje vreme, današnjim okolnostima koje nisu baš uvek prijateljske i sa ljudima koji kao da su daleki rođaci onima koje poznavasmo u neka druga vremena.

Da li sam vam nedostajala ? Nisam ? Baš ni malo… ? Ma… u pravu ste. Sivišno pitanje, možda i glupo. Ko danas stiže da primeti takve stvari ?!? Kako zapaziti druge ljude od tolike okupiranosti ličnim obavezama, željama i potrebama, planovima, padovima i usponima…. Ja je postalo ogromno kao planina, kao dve planine, ma kao 100 planina. Nekad opravdano, nekad ne pravdano, ali…to je život, a life is the bitch, što bi se reklo na engleskom. Pogotovo još primetiti nekog u virtuelnom svetu gde svaki čas niču novi blogovi, „radjaju“ se novi, zanimljivi ljudi, nedodirljivi a opet tako stvarni, skoro da ih je moguće dodirnuti. Ali, znate šta ? Vi ste meni nedostajali i ne stidim se da to priznam. Možda ste to i osetili. Kažete, štucali ste ovih dana ? E, pa sad znate i zašto. 

Da, baš je lep dan sa sve košavom i Suncem koje polako počinje da kleca ka zubatoj fazi. Znate za onaj izraz – zubato Sunce ? E, na to sam mislila. Molim ? Hoćete i vi da uživate u ovom danu ? Pametno, pametno… Ostaviću vas da lepo provedete ostatak dana šta god radili i ma gde bili, a ja cu, uz kafu, čokoladne bananice i tonove jedne od omiljenih pesama, otploviti ka kraju ovog petka. Ko zna, možda se i sretnemo usput…

Tekst / Written by: Tatjana Milic Babic
Muzicki video/ Music video: YOUTUBE service
Ovaj unos je objavljen pod KOLUMNA / COLUMN, MUZIKA / MUSIC, PROZA / PROSE, PUTOVANJA / TRAVELS i označen sa , , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

17 reagovanja na Divan dan / Beautiful day

  1. otkacena kaže:

    Pa nije te bilo. Mada ni ja nisam dugo pisala, neko vreme, ali sam posmatrala sta se desava na blogerskom nebu i primetila sam da si i ti ohladila tastaturu. Dobro ti dosla nazad.

    • tatjanamb kaže:

      Bolje te nasla :D. U zadnje vreme me malo ima, pa malo nema ali se definitivno vratim kuci. Kao Lesi da se zovem, a ne Tanja :lol:.

      • otkacena kaže:

        Svi vole da se vrate kuci, bilo na mesto odmora ili na mesto zlocina. Zavisno kako ko na dom gleda. Bitno je da je tebi ovaj dom ugodan i da se njemu redovno vracas. 🙂 A moja mama kaze: Zovi me Serpom, ali me nemoj polupati. 🙂

      • tatjanamb kaže:

        😆 Znam izreku, malo modifikovanu („zovi me i lonce, samo me nemoj razbiti“). Nigde kao kod kuce, u prijatnom okruzenju, zar ne 😀 ?

  2. LaBiLnA kaže:

    E, sada kad si već tu… organizuj neko kafenisanje za ovaj blogerski narod. Dosta je bilo ležernog života u kompjuteru, hoću napolje!!! 😀

    • tatjanamb kaže:

      Kad bolje razmislim, ideja ti uopste nije losa kakvo god da je vreme :D. Uostalom, ako nece babusnicka cokolada ovamo, mozemo mi da pridjemo k Rumenci tj. nekom kaficu i nekom slatkisu, jel’ te draga moja 😀 ?

      • LaBiLnA kaže:

        Da, da, slažem se… evo već se šuška o tome kod http://mojezbrkanemisli.wordpress.com/

      • Negoslava kaže:

        Pa dobro, gde si ti…

      • tatjanamb kaže:

        A bre ženče, tu sam, tu sam :D. Fala na pitanje, ako mene pitaš, a ako se obraćaš Labileti – nema veze, zahvaljujem se i u njeno ime :D.

        Ma, to su moji pokušaji da sve i svugde stignem, a to ne mere, sestro slatka, tako da me čeka ozbiljna klasifikacija obaveza, hobija, sklonosti, čak i ljudi. Blogosferu zaista volim, sve vas koje posećujem i koji dolazite ovde volim kao da vas poznajem iz detinjstva, tako da blogosfera ne može da otpadne sa liste stvari koje želim da radim ni pod tačkom razno ❗ :D.

        U skladu sa tvojim pitanjem iznad prilažem i jednu numeru za sve koji vole Đoleta:

  3. MM kaže:

    Mi se od skora znamo, ali imam želju da vidim još 🙂
    Neka vibracije ostanu visoooookoooo 🙂

    • tatjanamb kaže:

      Jeste, draga MM :D. Malo se znamo ali lepo mi je kad odem kod tebe u goste i drago mi je da se i ti dobro osecas ovde. A za dobre vibracije navijamo u svakom slucaju :OK: :D.

  4. gamche kaže:

    Meni si nedostajala 🙂

  5. Marina Majska kaže:

    Taj divan osećaj kad shvatimo da smo samo deo ovog sveta i da neko ima iste ili slične dileme, preispitivanja, zaključke kao i ti (u ovom slučaju ja). Hvala za ovaj divan tekst. Ova pitanja su i moja i odgovori su, pa i ja bih tako da sam ovo napisala. ❤

    • tatjanamb kaže:

      Hvala draga M <3. I mene raduju upravo ta iznalazenja slicnosti, prepoznavanja sebe u drugima i drugih u onome sto pisem ili prozivljavam. Valjda je to dokaz one izreke da se slicno slicnom raduje ❤ :D.

  6. malabreskva kaže:

    Važno je da se svi pronađemo na starom mestu. Košava tu ne smeta 🙂

Ostavite odgovor

