Vreme je za…. / Time for….

Uvek je vreme za nešto. Počinje sa pravim momentom da Vas roditelji „naprave“, pravim vremenom da se rodite, prohodate, progovorite, obrazujete se, zaposlite, oženite ili udate, imate ili nemate decu, vreme da se radujete ili tugujete, uživate ili se mučite, vreme da volite sebe i druge, mrzite neprijatelje i one koje ste smatrali prijateljima, momenat za uspone i padove, tonjenje u svoju i opštu dubinu, vreme za isplivavanje na površinu, vreme za sve ono što donosi život i tako do poslednje stranice koju ispisujemo.

Euforija. Opšte ludilo na ličnom nivou. Ogromni spiskovi onoga što treba učiniti da bi se sve ili skoro sve pripremilo za odmor. Ne znam kako je kod drugih, ali mene su naučili da put znači radost ali i veliku obavezu i pripremu. Valjda zato (retki) povlašćeni u mojoj blizini imaju tu priliku da uživaju kao „bubrezi u loju“, što bi rekli, iako pojma nemam kako je to biti bubreg u loju. Mada, ne bih se bunila da i meni sekirica upadne u med :D.

Dugo očekivan odmor. Od prošle godine. I stiže uskoro u punom sjaju i dobroj organizaciji. Skoro da bih je i drugima preporučila, ali … suzdržaću se…. Zadržaću mogućnost da je ovo pravo vreme da budem i po malo sebična… 😀

Senj, Opatija. Ili Opatija, Senj. U svakom slučaju Hrvatska. Izvinjavam se ostalim državama koje takođe imaju pristup delovima Jadranskog mora, ali za mene je Hrvatska zakon nad zakonima. Moj drugi (ili prvi) dom, zavisi iz kog ugla gledate. U Hrvatskoj je, recimo, plivač moga tate našao onu sićušnu ćelijicu moje mame i … eto mene. Ni najmanje sićušne, verujte mi na reč :D.

Ovaj put neću ići u detalje opisa Senja i Opatije. O tome možda nekom narednom prilikom. Biću vrlo kratka:

* Senj je lepo, istorijski gledano staro i poznato mesto ispod Velebita, a u neka novija vremena turističko letovalište na samoj obali mora. Možda je najviše poznato po uskocima i jakoj buri. Meni verovatno najdraže na hrvatskom primorju iz tipično ličnih razloga koji su, uz to i vrlo, vrlo objektivni. To je valjda jasno :D.

* Opatija je u nekadašnjoj Jugoslaviji bila popularno i elitno mesto gde se rado letovalo, pa čak i zimovalo, a u njemu su uživali uglavnom „odabrani“ turisti, nazovimo ih tako. Nesumnjivo su se neke stvari promenile od tada, ali je sigurno da je Opatija i dalje ostala vrlo privlačna, posećena, bogata raznim programima za zabavu i razonodu, sa divnim šetalištem, plažama – prirodnim i betoniranim i sa još mnogo zanimljivih sadržaja.

O cenama boravka i života u Senju i Opatiji (koji nisu zanemarljive) neću pisati, jer želim da uživamo u onome što je lepo, a da troškove bar na trenutak sklonimo u stranu.

Do sledećeg javljanja, možda baš sa lepog Hrvatskog primorja uz opuštajuće trenutke na sunčanim plažama, u restoranima sjajne, primorske klope ili sa nekog druženja sa voljenim ljudima – adio lipi moji i ostajte sritno di god da ste !

Tekst / Written by: Tatjana Milic Babic 
Ovaj unos je objavljen pod KOLUMNA / COLUMN i označen sa , , , , , , , , . Zabeležite stalnu vezu.

29 reagovanja na Vreme je za…. / Time for….

  1. Dragana kaže:

    Komodaj se!

  2. Plava Baklava kaže:

    Srećan put i lep odmor :-).

  3. oblogovan kaže:

    Lep provod, i pripazi sa vinom… 🙂

  4. Marina kaže:

    Uzivaj! 🙂

  5. tatjanamb kaže:

    Hvala na lepim zeljama. Prijace mi da „napunim baterije“ jer me svasta ceka od posla kad se vraim. Svakome od vas takodje zelim bar par dana odmora od svakodnevice :OK: :D.

    • tatjanamb kaže:

      Samo da izadjem iz ovog ludila od pripreme (a daleko sam od kraja), da krenem kad je predvidjeno i da se odmorim od svakodnevice. I bicu vise nego zadovoljna.

      Takodjer ti zelim lijep odmor, ne znam da li zivis u Bosni, ali ako sam u pravu, Bosna je lijepa, zaista lijepa i zelena. Ima rijeke, srdacne ljude, sume i raj je. Deo jednog odmora sam skoro provela u Bosni i bilo mi je carski :OK:.

      • 😀 ako se izbjegnu minirana područja, ima se šta vidjeti 🙂 hvala na lijepim željama, a s obzirom na (ne)mogućnosti, odmor u Bosni mi ne gine haha

    • tatjanamb kaže:

      Nisam znala da je jos problematicno stanje sa minama (nije mi najjasnije ni kako dodjosmo do cele situacije ciji se repovi jos vuku) ali ti zelim da uzivas u ljepotama kojih ima oko tebe i iskoristis sve sto ti se nudi (lijep provod, lijepe zene, divan okolis… :D), ali mine obavezno da propustis, to nije pozeljno :OK:. Hocu i dalje da te citam i da budes zdrav, prav i na vagi tezak :D.

  6. VIRTUELNI NENAD kaže:

    Lepo se provedi,i odmori mozak od vrelog asfalta,gužve i Beograda.

  7. Macko,Crnkic i Luna kaže:

    Tajci moja draga,mislim na Vas joj i dalje problemi na ,,vezama,, Vidim da idete na odmor odmorite se uzivajte,a ko cuva macane? Sto se niste javili mami mojoj ona ocekivala Vas poziv, al dobro. Ljubim Vas puuuuuunooooo do neba i macane cuvajte se. Misli na Vas Brankica sa svojima. Cao!

  8. Macko,Crnkic i Luna kaže:

    Ljubim Vas puno Tajci puno puuuuuuunooooo,sms stigao mail proradio 🙂 . Uzivajte u odmoru. Cao. dp. :-*

  9. agroekonomija kaže:

    Bila dam u ova dva mesta. Pozdrav, Tatjana!

  10. Povratni ping: Povratak u sadašnjost / Back to the Present | Tatjana MB blog

  11. Povratni ping: FOTOGRAFIJE IZ OPATIJE (1. DEO) / PHOTOS FROM OPATIJA (PART 1) | Tatjana MB blog

  12. Povratni ping: Nevera u Opatiji / Storm in Opatija | Tatjana MB blog

Ostavite odgovor

